Arigi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Arigi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arigi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arigi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Arigi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Arigi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Není skladem

Arigi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Julius Arigi (1895-1981), český Němec narozený v Děčíně byl fanfarón, bohém, bouřlivák, ale také letecké eso z první světové války, podnikatel v letecké přepravě a dokonce i originální vynálezce. Člověk, který se zapletl s tajnými službami i s nacisty. Po celý svůj život byl obklopen krásnými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Arigi je 269 Kč

Výběr knih autora Aleš Česal

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Česal
Výběr knih vydavatele Svět křídel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svět křídel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.