A dolů musíš!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A dolů musíš! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A dolů musíš! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A dolů musíš! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
A dolů musíš! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Není skladem

A dolů musíš! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prožili jsme na mnoha letištích naší republiky (Žatec, Líně, Č. Budějovice, Bechyně, Čáslav, Pardubice, Hradec Králové, Hradčany, Mladá, Kbely, Mošnov, Brno, Přerov, Prostějov, Náměšť, Bratislava, Piešťany, Zvolen, Košice, Prešov) svoje nejkrásnější léta života, při kterých jsme zažili nejen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A dolů musíš! je 200 Kč

Výběr knih autora Jiří Cihlář

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Cihlář
Výběr knih vydavatele Svět křídel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svět křídel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.