Alois Nebel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 440 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alois Nebel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Alois Nebel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
517 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alois Nebel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
476 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alois Nebel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alois Nebel koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kreslená románová trilogie Alois Nebel (Bílý Potok, Hlavní nádraží, Zlaté Hory, rozšířená o alternativní konec) vychází v jednom svazku v novém vydání. V sugestivních černobílých obrazech vypráví hlavní hrdina příběhy, které i po několika generacích ovlivňují zapomenuté události. Vypráví…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alois Nebel je 479 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Rudiš

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Rudiš
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.