1620 Cesta na Horu/1620 Road to the Moun

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 243 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1620 Cesta na Horu/1620 Road to the Moun koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
1620 Cesta na Horu/1620 Road to the Moun koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1620 Cesta na Horu/1620 Road to the Moun koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1620 Cesta na Horu/1620 Road to the Moun koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Katalog výstavy 1620. Cesta na Horu představuje zejména situaci Českého království od vlády Rudolfa II. do konce třicetileté války. Katalog dále kopíruje zejména témata výstavy a důraz v období 1618-1621: doba před povstáním, defenestrace, bitva, exekuce, exil. Samostatným tématem je také druhý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1620 Cesta na Horu/1620 Road to the Moun je 266 Kč

Výběr knih autora Michal Stehlík

Zobrazit všechny knihy autora Michal Stehlík
Výběr knih vydavatele Národní muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní muzeum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.