Antické umění ve sbírce Národního muzea

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 646 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antické umění ve sbírce Národního muzea koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
646 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antické umění ve sbírce Národního muzea koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
711 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antické umění ve sbírce Národního muzea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
632 Kč
Není skladem

Antické umění ve sbírce Národního muzea koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
648 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bohatě obrazově vypravená kniha mapuje největší sbírku antických památek v Čechách a na Moravě. Publikace zachycuje období od počátku 4. tisíciletí př. n. l. do doby pozdně antického Říma, geograficky se věnuje území od Kypru přes starověké Řecko a helénistický svět až po Itálii doby Etrusků a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antické umění ve sbírce Národního muzea je 659 Kč

Výběr knih autora Helena Svobodová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Svobodová
Výběr knih vydavatele Národní muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní muzeum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.