Antonín Dvořák: Můj život a dílo / Antonín Dvořák: My Life and Work

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 264 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antonín Dvořák: Můj život a dílo / Antonín Dvořák: My Life and Work koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Dvořák: Můj život a dílo / Antonín Dvořák: My Life and Work koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Dvořák: Můj život a dílo / Antonín Dvořák: My Life and Work koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Antonín Dvořák: Můj život a dílo / Antonín Dvořák: My Life and Work koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Obrazová publikace, vydaná u příležitosti zápisu archivu Antonína Dvořáka do Mezinárodního registru paměti světa UNESCO, představuje život a dílo světoznámého skladatele na základě předmětů a dokumentů soustředěných ve sbírce Muzea Antonína Dvořáka. To se nachází v letohrádku Amerika na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antonín Dvořák: Můj život a dílo / Antonín Dvořák: My Life and Work je 263 Kč

Výběr knih autora Veronika Vejvodová

Zobrazit všechny knihy autora Veronika Vejvodová
Výběr knih vydavatele Národní muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní muzeum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.