Česká společnost a kultura v osmdesátých letech dvacátého století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 243 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká společnost a kultura v osmdesátých letech dvacátého století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká společnost a kultura v osmdesátých letech dvacátého století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
253 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Česká společnost a kultura v osmdesátých letech dvacátého století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Česká společnost a kultura v osmdesátých letech dvacátého století - Malý Ivan. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se věnují vybraným aspektům české společnosti a kultury doby osmdesátých let dvacátého století, a to z různých pohledů a často i nečekaných perspektiv, od…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká společnost a kultura v osmdesátých letech dvacátého století je 232 Kč

Výběr knih autora Ivan Malý

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Malý
Výběr knih vydavatele Národní muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní muzeum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.