Baroko v Bavorsku a v Čechách - Katalog česko-bavorské zemské výstavy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 847 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Baroko v Bavorsku a v Čechách - Katalog česko-bavorské zemské výstavy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
847 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Baroko v Bavorsku a v Čechách - Katalog česko-bavorské zemské výstavy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
968 Kč
Není skladem

Baroko v Bavorsku a v Čechách - Katalog česko-bavorské zemské výstavy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
959 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baroko v Bavorsku a v Čechách - Katalog česko-bavorské zemské výstavy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
967 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Barokní památky shromážděné na výstavě a popsané v?katalogu společně vyprávějí příběh o velké kulturní epoše, která se nedala spoutat ani zemskými hranicemi, ani mocenskými konflikty. Baroko nepředstavovalo jen výtvarný či architektonický sloh, ale celkový životní styl, který po traumatech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Baroko v Bavorsku a v Čechách - Katalog česko-bavorské zemské výstavy je 935 Kč

Výběr knih vydavatele Národní muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní muzeum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.