1964: Oči bouře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 678 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1964: Oči bouře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
678 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1964: Oči bouře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1964: Oči bouře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1964: Oči bouře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
999 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
1964: Oči bouře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1964: Oči bouře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Najednou se na nás upíraly miliony očí a vytvářely obraz, na který nikdy nezapomenu." Paul McCartney Unikátní velkoformátová dárková kniha fotografií a vzpomínek Sira Paula McCartneyho z přelomového období legendárních The Beatles. 275 dosud nepublikovaných černobílých a barevných fotografií,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1964: Oči bouře je 914 Kč

Výběr knih autora Paul McCartney

Zobrazit všechny knihy autora Paul McCartney
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.