Aloha - Příběh plný dobrodružství, romantiky, lásky a duchovního růstu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 77 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aloha - Příběh plný dobrodružství, romantiky, lásky a duchovního růstu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
77 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aloha - Příběh plný dobrodružství, romantiky, lásky a duchovního růstu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aloha - Příběh plný dobrodružství, romantiky, lásky a duchovního růstu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Aloha - Příběh plný dobrodružství, romantiky, lásky a duchovního růstu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Není skladem

Aloha - Příběh plný dobrodružství, romantiky, lásky a duchovního růstu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vydejte se sautorkouJanouMoselyjejí vlastní cestu za poznáním a najdete, stejně jako ona, překvapivé odpovědi na mnohé základní otázky o životě. Kdo jsme apročjsme tady? Má naše existence nějaký hlubšísmysl? Existujímimozemskébytostia obklopují naši planetu? Proč je důležité věnovat velkou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aloha - Příběh plný dobrodružství, romantiky, lásky a duchovního růstu je 128 Kč

Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.