33 mužů, 69 dní, 688 metrů pod zemí - Drama chilských horníků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

33 mužů, 69 dní, 688 metrů pod zemí - Drama chilských horníků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Příběh pozoruhodného lidského vítězství - přežití 33 mužů zasypaných na 14 týdnů v dole. Muži uvěznění 700 m pod povrchem se spojili dohromady a vytvořili ojedinělé společenství. V souboru charakterů dokonalejším než v jakékoli fikci použili muži svých přirozených talentů, aby přežili proti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 33 mužů, 69 dní, 688 metrů pod zemí - Drama chilských horníků je 184 Kč

Výběr knih autora Franklin Jonathan

Zobrazit všechny knihy autora Franklin Jonathan
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.