100 praktických použití aromaterapie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 praktických použití aromaterapie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
100 praktických použití aromaterapie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

100 praktických použití aromaterapie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 praktických použití aromaterapie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 praktických použití aromaterapie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Najděte řešení zdravotních problémů ve světě vůní. Autorka, uznávaná světová odbornice, nabízí cestu, která je přirozená, přírodní a dostupná. Své obrovské znalosti převedla tentokrát do nevelké, přehledné a tím užitečnější formy. V tomto abecedně řazeném průvodci naleznete účinná, rychlá a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 praktických použití aromaterapie je 214 Kč

Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.