222 tipů a triků pro drony

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

222 tipů a triků pro drony koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

222 tipů a triků pro drony koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

222 tipů a triků pro drony koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: 222 tipů a triků pro drony - Karas Jakub. Lákají vás drony a přemýšlíte o nákupu? Jste již vlastníky dronu a chcete maximalizovat jeho potenciál? Hledáte praktické tipy, jak zlepšit svoje létání a kvalitu videí pořízených dronem? Přední český odborník na drony připravil soubor těch…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 222 tipů a triků pro drony je 334 Kč

Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.