Adobe Illustrator

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 639 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adobe Illustrator koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
639 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Adobe Illustrator koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
740 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adobe Illustrator koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
701 Kč
Není skladem

Adobe Illustrator koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
684 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adobe Illustrator koupíte na Albatros
Albatros
757 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adobe Illustrator koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adobe Illustrator koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
757 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejrychlejší, nejsnadnější a nejpraktičtější způsob, jak se naučit pracovat v Adobe IllustratoruNejrychlejší, nejsnadnější a nejpraktičtější způsob, jak se naučit pracovat v Adobe Illustratoru Vyzkoušejte si, jak snadné je v Adobe Illustratoru vytvářet profesionální vektorovou grafiku pro web i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adobe Illustrator je 725 Kč

Výběr knih autora Brian Wood

Zobrazit všechny knihy autora Brian Wood
Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.