333 tipů a triků pro systém Joomla!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

333 tipů a triků pro systém Joomla! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
333 tipů a triků pro systém Joomla! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tvoříte webové stránky v systému Joomla! a hledáte rychlého pomocníka, v němž okamžitě najdete přesně to, co potřebujete? Už nemusíte číst spoustu stránek teorie, v této knize najdete jen nezbytné minimum – popis řešení a nutný postup. Publikace formou krátkých a stručných článků nabízí sbírku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 333 tipů a triků pro systém Joomla! je 296 Kč

Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.