75 tipů, jak si říct o web

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 483 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

75 tipů, jak si říct o web koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)

75 tipů, jak si říct o web koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
488 Kč
Skladem (odeslání ihned)

75 tipů, jak si říct o web koupíte na Albatros
Albatros
543 Kč
Skladem (odeslání ihned)

75 tipů, jak si říct o web koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
572 Kč
Skladem (odeslání ihned)

75 tipů, jak si říct o web koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
575 Kč
Skladem (odeslání ihned)

75 tipů, jak si říct o web koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
543 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha pro každého, kdo potřebuje zadat návrh digitálních produktů Na českém trhu zatím chyběla publikace, která by se zabývala tvorbou webu z pohledu zadavatele. Kniha obsahuje sadu tipů, jak si dobře říct o web a další digitální produkty. Je určena těm z vás, kteří potřebují pomoc teď a tady.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 75 tipů, jak si říct o web je 534 Kč

Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.