27 - Skutočný príbeh trerstanca

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 135 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

27 - Skutočný príbeh trerstanca koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
27 - Skutočný príbeh trerstanca koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

27 - Skutočný príbeh trerstanca koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

27 - Skutočný príbeh trerstanca koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

27 - Skutočný príbeh trerstanca koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skutočný príbeh muža, ktorý sa nenechal zlomiť. Ráno bol s milovanou ženou a za pár hodín sa mu život otočil chrbtom. Náhoda či osud? Prečítajte si nefalšovaný pohľad Dušana Debnára na nespravodlivosť, nepochopenie, korupciu a špinavé praktiky v slovenských väzniciach. Odhaľuje krivdy, hľadá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 27 - Skutočný príbeh trerstanca je 242 Kč

Výběr knih vydavatele Elist

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.