Kollasuyu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 334 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kollasuyu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kollasuyu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Kollasuyu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Kollasuyu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
358 Kč
Není skladem

Krátký popis
Byť dobrovoľníkom je úžasné! Báť sa pavúkov a každý večer si s nimi líhať do prašnej postele. Zabávať sa vo víre karnevalových osláv a pochovávať diabla zároveň. Dojiť kozy a vynášať drevo na chrbte ako to za starých čias robili aj naše babičky, či hrať po večeroch karty s „celým svetom“ a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kollasuyu je 322 Kč

Výběr knih vydavatele Elist

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.