Jednohubky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jednohubky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jednohubky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Není skladem

Jednohubky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednohubky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
370 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor je držiteľom ocenenia RADIO_HAED AWARDS 2020 za prínos do hudby. Milí priatelia. Moje meno je Ľuboš Dzúrik a podaktorí ma poznáte ako kapelníka undergroundovej trenčianskej skupiny Chór vážskych muzikantov. Ubehli už tri roky, od kedy som Vás na Facebooku začal denne bombardovať svojimi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jednohubky je 310 Kč

Výběr knih autora Ľuboš Dzúrik

Zobrazit všechny knihy autora Ľuboš Dzúrik
Výběr knih vydavatele Elist

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.