Detektív Kvik a mrazivá veštba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Detektív Kvik a mrazivá veštba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Detektív Kvik a mrazivá veštba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Detektív Kvik a mrazivá veštba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detektív Kvik a mrazivá veštba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detektív Kvik a mrazivá veštba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Detektív Kvik dostáva od svojho bývalého profesora pozvánku na narodeninovú oslavu. Po príchode do domu sa profesor Kvikovi zdôverí, že podľa veštby ho počas oslavy niekto pripraví o to najcennejšie. Spočiatku však tomu nič nenasvedčuje až do momentu, keď páchateľ naozaj udrie. Vyzerá to na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Detektív Kvik a mrazivá veštba je 207 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Elist

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.