Vyhradení pre seba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 243 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vyhradení pre seba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyhradení pre seba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vyhradení pre seba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Není skladem

Vyhradení pre seba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
258 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hovorí sa, že čas zahojí všetky rany. Nikdy však nedokáže vymazať pravú lásku. Tá je nezastaviteľná a preberie sa pri jedinom pohľade do známej tváre. Patrik vstúpil do Eminho života nečakane, zachránil ju aj jej ešte nenarodené dieťa. To bolo pred štyrmi rokmi. Odvtedy každý z nich žil svoj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vyhradení pre seba je 235 Kč

Výběr knih autora Laura Fechová

Zobrazit všechny knihy autora Laura Fechová
Výběr knih vydavatele Elist

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.