30 zábavných výzev

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

30 zábavných výzev koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 zábavných výzev koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 zábavných výzev koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 zábavných výzev koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nevíš, co podniknout s kamarády, nebo máš před sebou volné odpoledne? Baví tě bláznivé úkoly a tvoření? Připrav se na třicet dobrodružných výzev, které otestují tvoji kreativitu i kuráž!Diář plný aktivit na ven i pod střechu je kromě inspirace plný také nejrůznějších informací zhistorie,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 30 zábavných výzev je 261 Kč

Výběr knih autora Altea Villa

Zobrazit všechny knihy autora Altea Villa
Výběr knih vydavatele Zoner Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zoner Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.