50 cest ke kreativní fotografii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 361 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

50 cest ke kreativní fotografii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 cest ke kreativní fotografii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 cest ke kreativní fotografii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 cest ke kreativní fotografii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 cest ke kreativní fotografii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pokud existují tři věci, které posunou vaše fotografování, jsou to: kompozice, kompozice a kompozice. Bylo by možné to říci i jinak třemi slovy na K: kreativní kompozice, kámo. To třetí slovíčko, „kámo“, je možné dle libosti nahradit jiným, vaší přirozenosti bližším, třeba „kapišto?“ apod.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 50 cest ke kreativní fotografii je 444 Kč

Výběr knih autora Michael Freeman

Zobrazit všechny knihy autora Michael Freeman
Výběr knih vydavatele Zoner Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zoner Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.