39 způsobů, jak zachránit planetu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

39 způsobů, jak zachránit planetu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

39 způsobů, jak zachránit planetu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

39 způsobů, jak zachránit planetu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

39 způsobů, jak zachránit planetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
39 způsobů, jak zachránit planetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem

39 způsobů, jak zachránit planetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem

39 způsobů, jak zachránit planetu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
289 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fascinující výzkum projektů po celém světě, které mají za cíl zastavit změnu klimatu. Dostali jsme se do toho sami a sami také musíme najít cestu ven. Problémy, se kterými se potýkáme, známe – ztráta biodiverzity, zvyšující se množství odpadu a znečištění, množství skleníkových plynů, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 39 způsobů, jak zachránit planetu je 332 Kč

Výběr knih autora Tom Heap

Zobrazit všechny knihy autora Tom Heap
Výběr knih vydavatele Zoner Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zoner Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.