100% DÍTĚ - Průvodce fotografováním dětí v úplně novém světle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100% DÍTĚ - Průvodce fotografováním dětí v úplně novém světle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100% DÍTĚ - Průvodce fotografováním dětí v úplně novém světle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100% DÍTĚ - Průvodce fotografováním dětí v úplně novém světle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
100% DÍTĚ - Průvodce fotografováním dětí v úplně novém světle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
452 Kč
Není skladem

100% DÍTĚ - Průvodce fotografováním dětí v úplně novém světle koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
390 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fotografovat děti může být zábava na celý život, nebo otrava na několik hodin. S knihou profesionální fotografky Allison Tyler Jones se ale určitě nudit nebudete.V celé řadě knih o fotografování je možné najít roztroušené zmínky o fotografování dětí – je to lákavé téma a určitě je možné jím…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100% DÍTĚ - Průvodce fotografováním dětí v úplně novém světle je 384 Kč

Výběr knih vydavatele Zoner Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zoner Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.