50 bitev, které změnily svě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 392 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

50 bitev, které změnily svě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 bitev, které změnily svě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 bitev, které změnily svě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
549 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 bitev, které změnily svě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
50 bitev, které změnily svě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Není skladem

50 bitev, které změnily svě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
511 Kč
Není skladem

50 bitev, které změnily svě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je padesát bitev málo, nebo moc? William Weir na reprezentativním vzorku ozbrojených konfliktů ukazuje, že dějiny skutečně píší vítězové! 50 bitev, které změnily svět (50 Battles That Changed the World) není kniha oslavující válčení. Přináší jiný pohled na světové dějiny – William Weir se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 50 bitev, které změnily svě je 485 Kč

Výběr knih autora William Weir

Zobrazit všechny knihy autora William Weir
Výběr knih vydavatele Zoner Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zoner Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.