500 šachových otázek a odpovědí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Není skladem

500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

500 šachových otázek a odpovědí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
Andrew Soltis, americký velmistr a jeden z nejznámějších popularizátorů šachu, shrnul své celoživotní zkušenosti s touto hrou do souboru pěti set otázek a odpovědí, které pomohou začátečníkům i těm zkušenějším stát se lepšími šachisty. Otázky jsou rozděleny do 25 témat, jež pokrývají všechny…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 500 šachových otázek a odpovědí je 364 Kč

Výběr knih autora Andrew Soltis

Zobrazit všechny knihy autora Andrew Soltis
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.