Dětské polytrauma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 479 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dětské polytrauma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětské polytrauma koupíte na Grada
Grada
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Dětské polytrauma koupíte na Grada
Grada
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětské polytrauma koupíte na Grada
Grada
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětské polytrauma koupíte na Grada
Grada
509 Kč
Není skladem

Dětské polytrauma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětské polytrauma koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je určena lékařům na všech úrovních řetězce přežití: zejména lékařům urgentní a intenzivní medicíny, anesteziologům, lékařům dětské intenzivní a resuscitační péče, ale i úrazovým chirurgům a dalším specializacím. Publikace poskytuje čtenáři komplexní pohled na problematiku závažných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dětské polytrauma je 508 Kč

Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.