Divoké básničky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divoké básničky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoké básničky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Divoké básničky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoké básničky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Divoké básničky koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Divoké básničky koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoké básničky koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoké básničky koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Divoké básničky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoké básničky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoké básničky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Divoké básničky jsou neochočené. Někdy vás pobaví, jindy vyděsí. Děti, nebojte se jich. Jsou hravé jako vy. – ZDENĚK SVĚRÁK ***** Veselé básničky plné hravého humoru skvěle zabaví děti i rodiče. ***** Rozpustilé verše doprovázené vynalézavými a zábavnými ilustracemi jsou nejen o bytostech z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divoké básničky je 216 Kč

Výběr knih autorů Denisa Grimmová , Alena Müllerová

Zobrazit všechny knihy autora Denisa Grimmová, Alena Müllerová
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.