Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Grada
Grada
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 6 dalších variant  
Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Grada
Grada
209 Kč
Není skladem

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor knihy je abstinující alkoholik, který dobrovolně absolvoval léčbu. Knihu napsal především pro ty, kteří cítí, že už jsou na hraně, nebo mají pocit, že se k ní blíží. Případně pro ty, kteří ještě váhají a bojí se učinit rozhodnutí. Někomu poskytne zajímavé informace, někoho jen pobaví.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alkohol, alkoholik, Apolinář - Cesta tam a zpět je 246 Kč

Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.