Angiologie pro sestry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angiologie pro sestry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angiologie pro sestry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Angiologie pro sestry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angiologie pro sestry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angiologie pro sestry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angiologie pro sestry koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Angiologie pro sestry koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angiologie pro sestry koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angiologie pro sestry koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Není skladem

Angiologie pro sestry koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angiologie pro sestry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se zabývá problematikou cévních onemocnění z pohledu sestry, popsány jsou nejčastější patologie postihující tepenný a žilní systém. V knize je také odborná medicínská část, kam jsou zařazeny základní definice a patofyziologie, etiologie, klinický obraz, diagnostické postupy a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Angiologie pro sestry je 266 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ilona Plevová, Eva Janíková, Adriana Hajdučková
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.