80 bludišť – Cesta kolem světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

80 bludišť – Cesta kolem světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

80 bludišť – Cesta kolem světa koupíte na Albatros
Albatros
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
80 bludišť – Cesta kolem světa koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

80 bludišť – Cesta kolem světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

80 bludišť – Cesta kolem světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

80 bludišť – Cesta kolem světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Procestuj s bludišti celý svět!Přidej se ke kamarádům Maxovi, Máje a psu Mojovi na jejich cestě kolem světa! Povede přes rozličná bludiště a bude jen na vás, zda přijdete na to, kudy z nich ven. Navštívíte mrazivé pustiny Arktidy i vyprahlý australský buš. Vyšplháte na vrcholek Eiffelovy věže a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 80 bludišť – Cesta kolem světa je 202 Kč

Výběr knih autora Andy Peters

Zobrazit všechny knihy autora Andy Peters
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.