Bohové Olympu 4 - Hádův chrám, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bohové Olympu 4 - Hádův chrám, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bohové Olympu 4 - Hádův chrám, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Bohové Olympu 4 - Hádův chrám, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohové Olympu 4 - Hádův chrám, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohové Olympu 4 - Hádův chrám, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohové Olympu 4 - Hádův chrám, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čas se krátí… Bránu Smrti, tajemný průchod mezi světem živých a mrtvých ovládla Gaia se svými pomocníky. Zástupy nestvůr proudí na zem a chystají se převzít vládu nad světem. Přijdou Percy a jeho přátelé na to, jak bránu uzavřít? Dokáží se vrátit z hlubin Tartaru, nejtemnější části podsvětí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bohové Olympu 4 - Hádův chrám, 2. vydání je 365 Kč

Výběr knih autora Rick Riordan

Zobrazit všechny knihy autora Rick Riordan
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.