Blízko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blízko koupíte na Albatros
Albatros
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blízko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blízko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blízko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Blízko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lahodný komiks o lásce, odhodlání a životních křižovatkách Ari dokončil střední školu a jediné, po čem touží, je přestěhovat se do velkoměsta a věnovat se muzice. Nejdřív však musí dát sbohem rodinné pekárně. Ačkoli tam jako středoškolák pracoval rád, nedokáže si představit, že by svůj život…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blízko je 366 Kč

Výběr knih autora Kevin Panetta

Zobrazit všechny knihy autora Kevin Panetta
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.