Angličtina pro samouky: začátečníci a středně pokročilí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angličtina pro samouky: začátečníci a středně pokročilí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Angličtina pro samouky: začátečníci a středně pokročilí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Angličtina pro samouky: začátečníci a středně pokročilí koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angličtina pro samouky: začátečníci a středně pokročilí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angličtina pro samouky: začátečníci a středně pokročilí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angličtina pro samouky: začátečníci a středně pokročilí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Moderní učebnice, díky níž si nejprve osvojíte praktickou slovní zásobu a základy angličtiny.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Angličtina pro samouky: začátečníci a středně pokročilí je 377 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Iva Dostálová, James Branam, Šárka Zelenková
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.