Alea, dívka moře: Kouzlo Vodních panen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alea, dívka moře: Kouzlo Vodních panen koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alea, dívka moře: Kouzlo Vodních panen koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alea, dívka moře: Kouzlo Vodních panen koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alea, dívka moře: Kouzlo Vodních panen koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alea, dívka moře: Kouzlo Vodních panen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Alea, dívka moře: Kouzlo Vodních panen koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh o Alee, dívce moře, napsaný na míru začínajícím čtenářům!Příběh o Alee, dívce moře, napsaný na míru začínajícím čtenářům! Sammy se během noci na moři ztratí a nikdo neví, kde je mu konec. Alea, Ben a Lennox se ho vydávají hledat do magického podvodního světa, jehož dřívější krása pomalu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alea, dívka moře: Kouzlo Vodních panen je 161 Kč

Výběr knih autorů Tanya Stewner , Simone Hennig

Zobrazit všechny knihy autora Tanya Stewner, Simone Hennig
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.