A Conceptual Exploration of Polysemy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Conceptual Exploration of Polysemy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Conceptual Exploration of Polysemy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Conceptual Exploration of Polysemy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Conceptual Exploration of Polysemy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato studie zkoumá vzájemnou souhru polysémie, kontextu, pojmu a konstruování, přičemž pro ilustraci využívá konstrukční schéma [V] – [UP] (angličtina) a [V] – [SHANG] (čínština). Kromě této kognitivně sémantické analýzy se kniha zabývá též dvěma hlavními východisky kognitivní lingvistiky. Na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Conceptual Exploration of Polysemy je 290 Kč

Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.