Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 183 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století - Kroča David. V monografii Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století se literární vědec a pedagog Masarykovy univerzity David Kroča (1973) zabývá obdobím, jež je pro poetiku původní české divadelní hry v mnoha…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století je 199 Kč

Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.