Anatomie dýchacího, kardiovaskulárního, lymfatického a nervového systému pro fyzioterapeuty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 332 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anatomie dýchacího, kardiovaskulárního, lymfatického a nervového systému pro fyzioterapeuty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Anatomie dýchacího, kardiovaskulárního, lymfatického a nervového systému pro fyzioterapeuty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předložený text volně navazuje na skripta Anatomie pohybového systému pro fyzioterapeuty. Tnto díl si klade za cíl studentům fyzioterapie popsat anatomické struktury dýchacího systému, systému kardiovaskluráního, lymfatického a nervové soustavy. Ostatní kapitoly splanchologie byly v dostatečném…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anatomie dýchacího, kardiovaskulárního, lymfatického a nervového systému pro fyzioterapeuty je 315 Kč

Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.