Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se věnuje tématu digitálního informačního kurátorství, které studuje v kontextu konektivistické a konstruktivistické výuky. Toto téma ukazuje jako zásadní pedagogický přistup, který umožňuje vzdělávání s vyšší mírou participace studentů, jejich autonomii, ale také lepší diferenci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup, 2. vydání je 275 Kč

Výběr knih autora Michal Černý

Zobrazit všechny knihy autora Michal Černý
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.