Diferenciální počet funkcí jedné proměnné

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diferenciální počet funkcí jedné proměnné koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Diferenciální počet funkcí jedné proměnné koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Diferenciální počet funkcí jedné proměnné; Autor: Došlá Zuzana; V učebním textu jsou vyloženy základy diferenciálního počtu funkce jedné proměnné. Teoretické poznatky jsou ilustrovány na velké řadě řešených i neřešených příkladů různého stupně obtížnosti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diferenciální počet funkcí jedné proměnné je 281 Kč

Výběr knih autora Zuzana Došlá

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Došlá
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.