A General Introduction to Psychoanalysis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 112 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A General Introduction to Psychoanalysis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A General Introduction to Psychoanalysis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

A General Introduction to Psychoanalysis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A General Introduction to Psychoanalysis koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
112 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Psychologie od společnosti Wordsworth.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A General Introduction to Psychoanalysis je 143 Kč

Výběr knih autora Sigmund Freud

Zobrazit všechny knihy autora Sigmund Freud
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.