Kim

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kim koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kim koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Kim koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Není skladem

Krátký popis
With a new Introduction by Cedric Watts, Research Professor of English, University of Sussex. Kim is Rudyard Kipling's finest work. Now controversial, this novel is a memorably vivid evocation of the life and landscapes of India in the late nineteenth century.Kim himself is a resourceful lad…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kim je 93 Kč

Výběr knih autora Rudyard Kipling

Zobrazit všechny knihy autora Rudyard Kipling
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.