A Christmas Carol

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Christmas Carol koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Christmas Carol koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Christmas Carol koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Ebenezer Scrooge is a miserly old skinflint. He hates everyone, especially children.But at Christmas three ghosts come to visit him, scare him into mending his ways, and he finds, as he celebrates with Bob Cratchit, Tiny Tim and their family, that geniality brings its own reward.This finest of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Christmas Carol je 118 Kč

Výběr knih autora Charles Dickens

Zobrazit všechny knihy autora Charles Dickens
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.