Emma, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Emma, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emma, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Emma, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emma, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Emma, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Emma, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Není skladem

Krátký popis
With an Introduction and Notes by Dr Nicola Bradbury, University of Reading. Jane Austen teased readers with the idea of a 'heroine whom no one but myself will much like', but Emma is irresistible. 'Handsome, clever, and rich', Emma is also an 'imaginist', 'on fire with speculation and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Emma, 1. vydání je 168 Kč

Výběr knih autora Jane Austenová

Zobrazit všechny knihy autora Jane Austenová
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.