A Tale of Two Cities

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Tale of Two Cities koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Tale of Two Cities koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Tale of Two Cities koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Tale of Two Cities koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
87 Kč
Není skladem

Krátký popis
A Tale of Two Cities (1859), Dickens' greatest historical novel, traces the private lives of a group of people caught up in the cataclysm of the French Revolution and the Terror. Dickens based his historical detail on Carlyle's great work - The French Revolution. 'The best story I have written'…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Tale of Two Cities je 109 Kč

Výběr knih autora Charles Dickens

Zobrazit všechny knihy autora Charles Dickens
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.