Tvary a patvary

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tvary a patvary koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvary a patvary koupíte na Albatros
Albatros
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvary a patvary koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvary a patvary koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvary a patvary koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Tvary a patvary; Autor: Böhm David; – Podle nového leporela originální umělecké dvojice Davida Böhma a Jiřího Franty se děti naučí tvary! Jsou to tvary – hlavy! Kulatá, hranatá, šišatá, pořád je to hlava

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tvary a patvary je 164 Kč

Výběr knih autora Böhm David

Zobrazit všechny knihy autora Böhm David
Výběr knih vydavatele Meander

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meander
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.