A Storm of Swords (Part 2): Blood and Gold

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Storm of Swords (Part 2): Blood and Gold koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Storm of Swords (Part 2): Blood and Gold koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Storm of Swords (Part 2): Blood and Gold koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Fantasy od společnosti HarperCollins.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Storm of Swords (Part 2): Blood and Gold je 304 Kč

Výběr knih autora George R.R. Martin

Zobrazit všechny knihy autora George R.R. Martin
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.