Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem

Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mudrosloví urozeného pána Tyriona Lannistera jsou dokonalým dárkem pro všechny, kteří podlehli mánii seriálu HBO Hra o trůny. Pochopitelně stejně dobrým dárkem bude i pro fanoušky celé ságy Píseň ledu a ohně G. R. R. Martina, ze které seriál čerpá. Kniha obsahuje přesně to, co slibuje její…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů je 204 Kč

Výběr knih autora George R.R. Martin

Zobrazit všechny knihy autora George R.R. Martin
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.