Rytíř Sedmi království. Než začala Hra o trůny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rytíř Sedmi království. Než začala Hra o trůny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rytíř Sedmi království. Než začala Hra o trůny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rytíř Sedmi království. Než začala Hra o trůny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rytíř Sedmi království. Než začala Hra o trůny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rytíř Sedmi království. Než začala Hra o trůny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dlouho před tím, než Targaryenové ztratili Železný trůn... dlouho po tom, co přišli z Valyrie a sjednotili Sedm království... ale jen krátce po tom, co říši rozervala vedví a poničila Blackfyrova vzpoura... ...křižoval krajem potulný rytíř....

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rytíř Sedmi království. Než začala Hra o trůny je 325 Kč

Výběr knih autora George R.R. Martin

Zobrazit všechny knihy autora George R.R. Martin
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.